Smlouva o ubytování pro novou adresu trvalého nebo přechodného pobytu, souhlas se sídlem firmy nebo místem podnikání vydáváme pouze na období, za které máte zaplaceno.
Službu si můžete kdykoliv prodloužit.
Forma úhrady je možná několika způsoby:
1) v hotovosti v kanceláří,
2) bankovním převodem na základě zálohové faktury,
3) platební kartou přes platební bránu na našich stránkách.
Ano, jsme schopni zajistit sídlo jak pro vaší stávající tak i pro nově zakládanou společnost.
Adresa trvalého pobytu a sídlo společnosti nejsou související služby. Nákup jedné služby neopravňuje k bezplatnému využití dalších služeb.
Pokud současně potřebujete novou adresu trvalého nebo přechodného pobytu a adresu sídla společnosti, kontaktujte nás pro více informaci.
Více o poskytování sídla pro společnosti naleznete po kliknutí
zde.
Zajistíme Vám vše v rámci jedné schůzky, neztrácejte čas.
Ano, jsme schopni Vám zajistit souhlas s místem podnikání pro OSVČ.
Adresa trvalého nebo přechodného pobytu a souhlas s místem podnikání nejsou související služby. Nákup jedné služby neopravňuje k bezplatnému využití dalších služeb.
Pokud současně potřebujete novou adresu trvalého nebo přechodného pobytu a adresu místa podnikání, kontaktujte nás pro více informaci.
Více o poskytování místa podníkání, naleznete po kliknutí
zde.
Zajistíme Vám vše v rámci jedné schůzky, neztrácejte čas.
Jsme vlastníkem nemovitosti. Smlouvy uzavřené s námi nemohou být ukončeny rozhodnutím «třetí strany».
méno vlastníka lze vždy zkontrolovat v katastru nemovitostí.
Vy nemáte nárok na užívání nemovitosti mimo rámec uzavřené smlouvy.
Nemluvíme o pronájmu, ale o poskytování placené služby v této nemovitosti.
Pokud nemáte svůj vlastní byt nebo kancelář, musíte získat oficiální souhlas vlastníka k registraci společnosti nebo OSVČ. Pokud jste cizinec, majitel pronajatého bytu, zpravidla, není ochoten tento souhlas udělit.
Tento problém vyřešíme. Kontaktujte nás, zaregistrujeme vaši společnost nebo OSVČ v naší kanceláři.
Žijete trvale v zahraničí, ale podnikáte v ČR? Pak jste na správném místě!
Společnost na vaše jméno zaregistrujeme na dálku na základě plné moci od vás. Nemusíte ani přijíždět do ČR.
Název společnosti bude uveden na poštovní schránce.
Budeme vám zasílat oznámení o příchozí korespondenci e-mailem.
Po dohodě můžeme vaši poštu naskenovat.
Podle Zákona «O ochraně osobních údajů» Zákon GDPR, (General Data Protection Regulation), Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, nemáme právo sdělovat informaci o vás „třetím stranám“, proto nebude žádná informace o vás, včetně vašeho telefonního čísla nebo e-mailu, nikomu poskytnuta. V takovém případě budete od nás informováni, že vás někdo hledá.
Na poštovní schránce bude označeno vaše jméno nebo název vaší společnosti.
Pokud vám bude nějaká pošta zaslána na jméno nebo na společnost, bude vám zasláno e-mailové oznámení o příchozí korespondenci. Poštu si můžete vyzvednout v naší kanceláři v Brně.
Otevírací doba je uvedena na našich webových stránkách.
Vaše dopisy zašleme na jakoukoliv adresu na světě.
- jednorázové přeposílání pošty po ČR - 200, - kč
- jednorázové přeposílání pošty po EU - 300, - kč
- skenování pošty a zasílání e-mailem po domluvě.
Adresu trvalého pobytu poskytujeme pouze občanům České republiky.
Jakmile od nás obdržíte všechny potřebné dokumenty ke změně adresy trvalého pobytu, musíte navštívit
Magistrát města Brna, Odbor správních činností
, ul. Husova 5, PSČ 601 67.
Magistrát zaregistruje vaši žádost a vydá vám nový průkaz totožnosti s vaší novou adresou trvalého pobytu.